dijous, 20 de gener del 2011

Vacances de Nadal

Carla, 3r B

Hola, us vull comunicar que aquest Nadal ha anat molt bé. Els Reis m'han portat moltes coses, m'han portat:unes sabates d'estar per casa, uns mitjons de les Divines i Populars, unes joguines que es diuen Pet Shop, i ara ja en tinc vint però fins i tot en tinc amb accessoris. Que bé! I moltes més coses. Estic molt contenta també perquè ha vingut la meva tia d'Alemanya amb el seu fill que es diu Marlón i té dos anys. Era molt bonic perquè jugava amb mi i amb la meva germana. Estava començant a aprendre a parlar, i el que em feia més gracia era que deia BIBY. Però a l'hora d'acomiadar-nos jo deia: Mama, jo vull que es quedi més dies!!!!! Però em va dir que podria venir un altre dia i em vaig posar contenta però la meva germana no, no sé per què. Aquest Nadal ha sigut meravellós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada