dijous, 12 d’abril del 2012

Setmana Santa

Valentin Fernandez, 4t A
L'últim dia del segon trimestre va ser el divendres 30 de març, per la tarda vam menjar la mona de xocolata i ens van donar  les notes. El dissabte vaig jugar amb l'equip ( Racing Blanenc ) però vam empatar 1 - 1, després vam descansar fins al dissabte de l'altra setmana, que vam fer un torneig de tres dies. El primer partit vam perdre, el segon vam empatar i el tercer igual. El següent dia vam guanyar, l'altre vam empatar i l'últim vam perdre. Ens classificaríem quarts si guanyàvem i vam guanyar sis a dos, però com  que aquell torneig va ser tan llarg i no vaig estirar bé, em vaig lesionar. Però el que jo crec és que he hagut d'anar fins a Sant Antoni de Calonge, no vam guanyar el torneig  i a més vaig tenir un trencament muscular.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada