dijous, 31 de maig del 2012

Colònies a la Vall de Núria

Nina i Sara, 4t A
El dia 23 de maig vam anar a Vall de Núria. Per arribar, vam agafar uns automòbils, després vam agafar l'autobús, després el tren cremallera i per últim vam anar en telecabina. Quan ja estàvem a l'alberg, vam menjar i vam anar a les habitacions que ens van dir les professores. Vam deixar les motxilles, i vam anar al Tubi. Era una activitat rara que consistia en agafar un flotador dur amb la part superior, agafar-lo i pujar per una cinta transportadora, quan s'arriba a dalt tirar-se per un tobogan a sobre del flotador. Després vam jugar una mica, vam fer-nos fotos i vam tornar a jugar. Després ens van dir que havíem de tornar a les habitacions. Ens vam entretenir per dins de l'alberg i vam sopar més tard i vam fer un joc nocturn.

Bruno i Javier, 4t A
Vam anar a Vall de Núria i vam fer activitats fantàstiques amb la Carme, la Petra, la Rosa, en David i en Josep Maria. I vam anar amb el telecabina de dalt a baix moltes vegades a l'alberg.
Pel dia feia calor i per la nit feia fred. Vam anar a veure una pel·lícula sobre Núria.
David i Òscar, 4t A
Vam anar a la vall de Núria el 23/5/12. Vam anar primer en autobús fins a l'estació del tren de Ribes de Freser, a continuació vam agafar el tren cremallera i vam estar 40 minuts en el tren, fins a arribar a la Vall de Núria i després vam agafar el telecabina per anar a l'alberg que es deia Pic de l'Àliga.
Quan vam arribar a l'alberg vam deixar les motxilles allà i vam baixar al Tubi's Race i vam passar el matí allà. Després vam agafar els entrepans i ens els vam menjar.A la Vall de Núria hi havia molts animals, per exemple: marmotes, isards, muflons, la marta...
Yue, 4t A
El dia 23 de maig vam anar de colònies a Núria, als Pirineus. Va ser molt divertit, el dijous per la nit a les deu vam anar a una discoteca. El dimecres per la nit vam anar a passejar. Per arribar a Núria vam anar de Blanes a Ribes de Freser i vam menjar allà. Després vam anar a una exposició de trens. Vam tornar a l'autobús i ens va portar a l'estació. De l'estació vam pujar al cremallera, i vam arribar a Núria. Amb el telecabina vam pujar a l'alberg i vam deixar l'equipatge. Vam tornar a baixar i vam anar al Tooby, per anar més ràpid ens van posar vaselina. El menjar que ens van donar era molt bo. El dijous vam anar a passejar per les muntanyes i vam recórrer 4 o 5 quilòmetres per les muntanyes. Vam veure isards, muflons, marmotes i cavalls.
Clica per veure totes les fotos

Luisa i Ainhoa, 4t A
El dia 23 de Maig vam anar de colònies a la vall de Núria. Per anar a Núria primer vam haver d'anar a Ribes de Freser en autocar, després vam anar caminant a l'estació on vam agafar el tren cremallera i quan vam arribar a Núria vam pujar en el telecabina. Quan vam arribar a l'alberg vam deixar les motxilles i vam baixar caminant perquè el telecabina no funcionava. Quan vam arribar a baix vam jugar a un joc molt divertit: el tubi 3, és un joc que has d'agafar una mena de donut, has de pujar per una cinta que et puja però vegades es para. Aquesta cinta ens puja fins a una muntanya no gaire alta. Quan arribes a dalt hi ha com un tobogan de goma amb forma de ziga zaga. La primera vegada que baixes fa una miqueta de por.
Marta i Alba de 4tA
Les colònies van ser molt divertides, ens ho vam passar molt bé. Vam pujar a l'autocar i vam trigar 3 hores en arribar. Vam esmorzar i ens en vam anar al museu de trens antics, vam veure trens de totes classes i directament vam anar al cremallera, vam tardar 45 minuts. Quan vam arribar a Núria ens vam quedar amb la boca oberta, perquè tot estava molt verd i hi havia molts animals i gossos.
Vam començar a dinar, i després vam jugar a molts jocs. La Carme ens va dir que hi havia moixins i ens va dir que es camuflaven molt bé. Després de descansar i jugar, vam agafar el telecabina on solament hi podien pujar 6 persones alhora. Vam anar a l'alberg i tots vam deixar les motxilles a la nostra habitació. Vam baixar caminant a un joc que es deia Tubi, i vam baixar amb uns donuts molt ràpids. Aquest dia va ser un dels millors de la nostra vida.
MAI OBLIDAREM AQUESTES COLÒNIES!!!!!
Samuel i Agustín, 4t
Dimecres 23 ens vam llevar d'hora, vam sortir a les 9:00 amb autobús i el viatge va durar 3 hores. Vam arribar a Ribes de Freser i vam agafar el tren cremallera. En el tren cremallera vam veure cascades, neu, muntanyes i animals.
Quan vam arribar, vam dinar i després vam pujar en telecabina a l'alberg. Vam anar a les habitacions, eren molt boniques. Vam fer els llits i anàrem a fer un passeig per les muntanyes, vam veure: isards, muflons, marmotes, corbs, voltors i nius de conills... A la nit vam ballar molt, dues hores i tots vam ballar molt bé.

Valentin i Jose, 4t A
Vam anar de colònies a Vall de Núria, però abans vam passar per Ribes de Freser per agafar el tren cremallera. Vam arribar a Vall de Núria i vam menjar, després vam agafar el telecabina per anar a l'alberg. Les professores ens van donar les claus de les habitacions: a en Valentin li va tocar la 209 i a en Jose la 205. Vam deixar les motxilles en les habitacions. Després vam anar a un estany a prop de l'alberg, vam anar al cau del castor i vam pujar a un tobogan molt llarg amb una roda que semblava un dònut, a la roda ens hi van posar vaselina per anar més ràpid. Més tard vam anar a ordenar les habitacions i després al menjador a sopar. Al dia següent vam sortir a observar les muntanyes i vam veure isards. Els altres dos dies els vam passar molt bé.

1. bon dia, volia anar a la Vall de Núria i investigan he trobat un concurs de bitllets gratis per el cremallera, si voleu podeu probar sort al enllaç. Que vagi bé!