dissabte, 21 de novembre del 2009

Els de 3r i la Castanyada


Brenda: El divendres dia 30 d'octubre vam celebrar la castanyada a la pista de l'escola i vam baixar a dos quarts de quatre i ens ho hem passat molt bé. La castanyera era l'Eli del menjador. En Toni ens va posar a córrer pel pati perquè ens canséssim molt. Ens va deixar anar a beure una mica d'aigua i després vam pillar a la Maria i al Paco. La castanyera tenia un barret i la faldilla la tenia de color negre i amb puntets de color blanc.
Mohamed: El divendres passat vam celebrar la castanyada, vam menjar castanyes, vam jugar al pilla pilla i al pica paret i ens ho vam passar molt bé.
Sedan: Per la castanyada, els nens de sisè ens van repartir castanyes. Em vaig divertir molt.
Evelyn: Hi havia una castanyera que es deia Eli i portava unes ulleres de color negre, una caputxa i una faldilla de color blau i les sabates de color vermell.


Valentina: Vam baixar al pati, va venir la castanyera i ens va donar castanyes. Molts nens diuen que les castanyes estaven boníssimes.
Ainoa: Jo vaig celebrar la castanyada i Halloween. Vaig anar a comprar castanyes. I com que la meva mama estava malalta, vam fer la festa a casa i també vam menjar castanyes.
Emilia: El meu gos va menjar una castanya i no li va agradar gens ni mica.
Aroa: Jo el dia de la castanyada no vaig venir a l'escola perquè estava malalta però ho vaig fer a casa amb la meva mare, la meva tieta i la meva cosina. Quan es van fer les castanyes les vam posar a les paperines.
Ikram: Les castanyes no m'han agradat i el que m'ha agradat més és quan estava jugant i també la cançó de la tardor. Dins de les castanyes hi havia un cuc. M'ho vaig passar molt bé. Vaig jugar a un dos tres pica paret.
Sandra: El dia de la castanyada em va encantar com cada any.
Alex: Vam jugar amb el Toni al pilla pilla, al pica paret i després vam anar a jugar a copiar als nens que deia el Toni. Vaig compartir les castanyes amb en David.



David:
La castanyada va ser molt divertida perquè ens van donar castanyes i vam jugar amb en Toni al pica-paret. No la vaig parar mai i vam córrer molt.
Lucia: La vaig parar jo i quasi tots els nens i nenes van jugar.
Michael : Jo m'ho vaig passar molt bé. Jugava amb els meus amics que són de 3r B i 3r A. Tots junts jugàvem al pica paret i va ser molt divertit jugar amb en Toni.
Karinme: La castanyera donava castanyes per als nens i les nenes, professors i professores i nens de P3 i de guarderia.
Samuel: El divendres, 30 de octubre del 2009, vam celebrar la castanyada, vam menjar castanyes i vam córrer molt. L'Eli es va disfressar de castanyera i jo m'ho vaig passar molt bé i vam recollir on ens havíem assegut les dues classes de 3r.
Paula: La castanyada em va agradar molt. Va ser el divendres al pati amb els nens de totes les classes. Va ser molt divertida perquè ens vam divertir molt. Vam jugar amb el Toni i els nens de 3rA.
Ousman: Va ser molt divertida perquè vam menjar castanyes i vam jugar amb el nostre professor Toni que corre moltíssim. Era molt divertit jugar amb el Toni.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada