dissabte, 21 de novembre del 2009

Halloween, pels nens de 3r

 
  •  ENS VAM DISFRESSAR...
    Umar: Em vaig disfressar de Frankenstein i em van donar molts caramels, llaminadures i molts més dolços. Vaig dir: truc, tracte o diners i em van donar joguines. Vaig tornar a casa i els va fer por la meva disfressa.
    Felina: Em vaig disfressar de dimoni i també vam anar a recollir caramels. Vaig anar a la casa d'una amiga i m'ho vaig passar molt bé. La meva amiga també es va disfressar de dimoni. I vam comprar castanyes.
    Thiago: Em vaig disfressar de Batman i em van donar molts caramels per menjar. Jo donava espants a la meva tieta i vam fer una festa. Tota la classe hem fet una casa monstruosa amb fantasmes.
    Erik: Ens vam disfressar de zombis i vam anar amb el meu cosí a demanar llaminadures i en vam aconseguir dues bosses plenes. La sang ens la vam posar amb un pintallavis i ens en vam posar a lo bèstia.
    Sibel: El dia de Halloween és el 30 d'octubre de 2009. Demanarem llaminadures a tots. Jo em disfressaré de bruixa. I ho passarem super bé amb als meus amics.
    Ana: Vaig anar a demanar caramels i llaminadures. Em vaig disfressar de bruixa i la meva germana també, i el meu germà de vampir.
    Giancarlo: He menjat caramels i m'he disfressat d'Spiderman i he espantat a la gent. M'ho he passat molt bé. I també he passejat amb el meu pare i la meva mare pel carrer. He anat al parc i he jugat amb els meus amics i també he tocat a les portes i demanat llaminadures. Després he anat a casa, he sopat i he anat a dormir.
    Mor: M'agradaria disfressar-me de vampir. Sortiré a les dues de la nit de casa meva. Espantaré a la gent i aniré a les cases a demanar caramels.
    Mireia: Em vaig disfressar de bruixa i vaig anar per les cases a demanar caramels i donar espants a la gent. I tota la família a casa meva estava disfressada.
    Damian: Ens disfressem per espantar als més grans i als nens. Ens disfressem de vampirs i espantem.


     
    • VAM FER FESTA...
    Jenni: Menjarem un pastís de Halloween amb un dibuix de por i posarem una teranyina imant. Em disfressaré de robot amb la meva germana. Aniré al parc de Malgrat i a casa de la meva iaia i farem una festa de Halloween. La meva iaia es disfressarà de bruixa i el meu iaio es disfressarà d'aranya.
    Sedan: Em disfressaré de vampir. Demanaré llaminadures i aniré a tirar ous amb les meves cosines.
    Giorgi: M'han donat caramels i hem fet jocs divertits i he anat amb el meu skate a una pista que era de skates. També vaig anar amb la meva bici fins a Malgrat.
    Ousman: El dia de Halloween era l'aniversari de l'Alex. Va invitar a quasi tots al seu aniversari. La seva habitació era molt gran i vam jugar a les fosques.
    Alejandro: He anat a Halloween a Port Aventura i he vist un vampir al super dia de por. M'han pintat la cara i el meu cosí ha plorat molt. He espantat molt i he anat a demanar caramels i me'ls he menjat tots.
    Shakira: Aniré al Tibidabo amb els meus germans i els meus pares. També tots els de la classe hem decorat la classe.
    Aaron: M'agrada molt el Halloween perquè fa molta por, i la castanyada perquè hi ha molta gresca. Al Halloween passat em vaig disfressar de dràcula i la meva germana de bruixa, i em van regalar un bitllet de 10 euros.
    Michael: Abans em disfressava de vampir. Després me'n vaig anar al meu país i allà jugava amb els meus amics i amb la meva germana que es diu Angelica. Allí també em disfresso.
    Jenni: El dia de Halloween vam fer una festa. Vaig repartir llaminadures i vam tirar peluixos i vam posar fantasmes de mentida. La meva tieta em va fer una trampa. A la trampa hi havia una aranya al meu llit. Quan va acabar la festa vam tirar confeti i també vaig fer-ne. Vaig anar a acompanyar a la meva mare i després vaig anar a Malgrat i vaig jugar a les joguines. També vaig anar als matalassos i em van fer regals.
    Evelyn: Un dia vaig anar a MacDonalds i el meu pare va comprar una careta i em va espantar de cop.
    Alex: El meu aniversari és per Halloween i anirem tots els nens per la Plantera a demanar caramels i llaminadures. Els meus avis aniran a comprar més llaminadures i anirem a jugar a la riera. Després pujarem a casa meva i jugarem a la PSP.
    Paloma: Jo no el vaig celebrar perquè vaig esta a casa malalta i no m'ho vaig passar bé perquè m'avorria encara que hi havia el meu germà, el meu pare i la meva mare perquè tots estàvem malalts. Però el meu pare em va ensenyar a fer divisions.




    • A L'ESCOLA...
    Julian: Quan em desperto, penso com si tingues algú al costat i em fa por i de vegades em fa riure. A l'escola penso que el tinc a sota de la taula i també tinc por.
    Valentina: En el col·legi Napoleó Soliva estem celebrant Halloween els de 3rA i 3rB i més cursos. Estem fent cases amb fantasmes, bruixes, carabasses...
    Judit: El dissabte és el dia de Halloween i l'endemà el dia de Tots Sants. El divendres farem la castanyada al cole. La classe està molt decorada i també el passadís. Tinc una festa de Halloween el dissabte i anirem tots disfressats. Jo aniré de zombi.
    Marta: El dissabte vaig a un aniversari. A aquell cumple anirem tots vestits de Halloween i anirem a repartir caramels. Jo aniré disfressada d'esquelet. La classe està molt decorada de Halloween i el Toni ha fet dues cases de por.
    Mamadou: A la classe hi ha unes bruixes dibuixades per nosaltres. I també una casa gran amb aranyes i vampirs.
    Paula: A la classe estem fent dibuixos per posar-los fora i estan quedant super bé. Els agraden molt als nens de la classe, estan contents. Els nens de les altres classes miren les cases per fer por que ha fet en Toni a la classe. Hi ha bruixes, teranyines, fantasmes, carabasses, castanyes i vampirs.

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada