dilluns, 22 de març del 2010

La nevada, per 3r B

Joaquín: A la gran nevada de Blanes, hi havia molts cotxes amb molta neu. Fins i tot les cases s'havien quedat sense llum. Al col·legi Napoleó Soliva va caure un arbre i el van tallar. La nevada va caure el dia dilluns 8 i a l'endemà no vam anar a l'escola.
Evelyn: El dilluns per la tarda vam anar a veure la neu. Vam anar a baix però la meva germana no va poder sortir de casa perquè té la varicel·la i no pot sortir de casa. El meu tiet va fer un ninot de neu, me'l va ensenyar en una foto.
Brenda: A mi m'agrada molt la neu, però més l'escola perquè podem aprendre. El dilluns per la nit, el meu pare va anar al treball, amb el cotxe del seu millor amic, l'altre amic. El dimarts vaig anar a casa de l'Aroa, i el dilluns a les 12 del migdia i ens va dir en Toni, que per la tarda no hi hauria escola i que posarien un cartell si el dimarts hi hauria escola. Un dia se li va marxar el cotxe cap al costat del carrer per la neu.
Aroa: El dilluns vaig anar a donar una volta per jugar a la neu i li tirava les boles a la meva mare, al meu pare, i a la meva germana. Vam anar a veure a la meva àvia i al dia següent va venir la Brenda a casa meva a menjar i a jugar i després va venir el seu germà.
Ikram: A la nevada del dia 8 que era dilluns va nevar molt a Blanes. Vam veure la neu a classe per la finestra. Però al final vam baixar a tocar la neu a un parc. Amb en Yousef hem fet una guerra de boles de neu.
Àlex: El dilluns dia 8 de març es van apagar les llums i jo i el Thiago estàvem amb la PSP jo i el Thiago amb la Game Boy del Thiago i amb la DS del meu germà. De sobte es van apagar les consoles.
Nerea: El dilluns va caure neu i pluja i era molt divertit perquè podíem fer ninots de neu. Però la neu estava congelada i feia molt de fred. Si em posava la tele no funcionava
Marc: Jo el dilluns vaig baixar al parc i hi havia molta neu. Estava en un pàrquing i vaig relliscar i no podia aixecar-me perquè m'estava rient. Cada vegada que volia aixecar-me del terra em queia més per la baixada fins que vaig arribar a baix. Vam sortir del pàrquing i ens en vam anar a un parc que es diu la Mina Cristal·lina.
Lucía: Quan va nevar el dilluns jo vaig sortir a la carretera a fer un ninot de neu i boles. Agafava la neu dels cotxes. La neu encara era al carrer al dia següent i no teníem llum però vaig agafar una llanterna i vaig fer una guerra de boles.
Michael: Per la tarda el dilluns quan nevava tenia molt de fred. Quan vaig arribar a casa de la meva mare va posar l'estufa i em vaig dutxar amb aigua ben calenta.
Ousman: A Blanes ha nevat molt i molt. Al dia següent vaig anar a tocar la neu i vaig fer una batalla de neu amb unes nenes. Al col·legi Napoleó Soliva va nevar molt. El dilluns 8 de març no hi havia classe per la tarda i el dimarts 9 de març no hi havia col·legi en tot el dia. El dimecres 10 de març hi havia col·legi.
Mamadou: El dilluns que era dia 8 de març estava plovent neu i a la nit van caure 4 o 5 torres de llum per tota Espanya.
Marta: El dilluns 8 va començar a nevar pel matí quan estàvem a castellà. Jo li vaig dir a en Marc: -Mira, està nevant! I va dir: -Que està nevant! Tots els nens i nenes es van aixecar a veure-ho per la finestra. Va dir en Toni: -Aquesta tarda no hi haurà cole. I tothom saltant i cridant quan sortíem per la porta. Tots ens tiràvem boles de neu. Vaig arribar a casa tota mullada de dalt a baix. Al meu pare el van trucar per telèfon i li van dir: -No vinguis a treballar sinó et quedaràs encallat. I com que es van apagar les llums, vaig agafar una cadira i vaig posar-me a veure la neu.
Paula: La gran nevada va ser molt divertida. Vam mirar per la finestra de la classe i estava tot ple de neu. Vam arribar a casa i vam anar a jugar amb la neu que hi havia als cotxes a la Riera i en els bancs de la Riera. Va ser molt divertit. Va ser el dilluns 8 de març. Vam sortir i ens va agradar molt.
Julián: En la nevada del dilluns per la tarda vam veure la neu per la finestra. També hem anat a baix per tocar la neu i era divertit.
El dimecres no vam anar d'excursió per la carretera perquè estava tota nevada.
Shakira: Jo vaig fer una guerra de boles de neu i vaig fer un ninot de neu molt bonic. Vaig agafar un tros de gel molt gros. Al terrat es podia fer patinatge artístic. Vaig trencar tot el gel i vaig fer una bola gegant. Per la nit van fer unes ones molt grans que van inundar el pàrquing. L'endemà hi havia excavadores per tot el passeig fins passat la carretera i hi havia ones molt grosses. El castell de sant Joan estava molt bonic amb la neu.
Yousef: El dilluns havia nevat i per això vam tenir festa a la tarda. Quan ja era la 1:00 vam sortir de la classe. Vaig anar a casa i em vaig beure llet ben calenta. El segon dia vaig sortir a un pàrquing amb la meva família i els meus amics i vaig fer un ninot de neu.
Sedan: L'altre dia va nevar molt i van caure dos arbres. Nevava molt i la gent no podia caminar ni en cotxe ni en moto ni caminant. Jo vaig mirar per la finestra com nevava.
Sibel: El dilluns vam veure la neu i ens en vam anar a fora a veure-la. A la tarda no vam anar al col·legi perquè a fora ens vam congelar tots. Vam anar a casa nostra i jo amb la meva cosina.
Vam jugar amb la neu i després ens vam tirar neu. Era el millor dia del món però millor a Romania perquè tenia amics i amigues.
Samuel: El dilluns estàvem mirant per la finestra a l'hora de castellà i van dir que estava nevant. Estava nevant! Increïble! Era la segona o tercera vegada que nevava i van tancar el cole. Al dia següent vaig jugar molt amb la neu. Vaig fer guerres amb boles de neu i m'ho vaig passar molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada