divendres, 30 d’abril del 2010

Vacances de Setmana Santa (3r A)

Suemy: Quan eren les vacances de Setmana Santa els meus avis de França van venir. Es van quedar uns dies i se'n van anar. L'endemà vaig descansar perquè al dia següent anava a la muntanya a esquiar. M'ho vaig passar molt bé. 
Valentina: A les vacances de Setmana Santa vaig fer els deures. Vam anar a casa del meu oncle i de la meva tia per veure la seva casa nova. Després vaig anar a la processó a veure a Jesús i Maria i em vaig anar a dormir a la 1 de la matinada. Vam celebrar pasqua i vaig menjar bombons encara que no m'agrada molt la xocolata. Quan era dia de cole em va costar molt despertar-me. Que ràpid passen les vacances!
Erik: Un dia vam anar al Vilar amb els amics del meu pare i meus i vam anar per les muntanyes. També vam menjar allà una barbacoa i de postres una mona.
David: Per vacances vaig anar a casa d'un amic que es deia Samuel i tenia 6 anys. Vam jugar a castells i a dracs i monstres. Vam estar 5 hores jugant, també vam  jugar a matar dimonis invisibles. Em vaig quedar a dormir a casa seva. Al dia següent vam anar al càmping del meu tiet i vam jugar a futbol.
Thiago: He menjat la mona a casa de la meva tieta. La mona era de xocolata i estava bona. Me la vaig menjar amb  el meu cosí i la meva cosina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada