divendres, 30 d’abril del 2010

Vacances de Setmana Santa (3r B)

Judit: Un dia vaig anar amb el meu amic Samuel al camp d'un amic seu i em vaig caure en un forat. Vaig demanar-li ajuda a en Samuel i ell va caure rodant pel petit turó. Després de sortir del forat amb olor a porc senglar, per allà hi ha porcs senglars, vam fugir a corre-cuita. Un altre dia vaig anar a casa de la meva àvia a dinar i a la tarda vaig anar a una festa medieval  amb els meus tiets i la meva àvia i em vaig  comprar un penjoll.
Karinme: Per Setmana Santa, va ser el meu cumpleanys i complia 9 anys. La Sibel es va caure de cul i es va fer molt de mal. La Lucia em va regalar una roba molt bonica. En Samuel i l'Aitana em van regalar un bolso de Hannah Montana i el meu cosí em va regalar dues sabates molt maques.
Joaquin: El dimarts jo vaig anar a buscar a un amic que venia de la a Corunya amb la seva dona. Es deien Santi i Toñi vam anar a Lloret i el dijous i el divendres vam anar a Tossa. El dissabte per la nit vam menjar amb uns amics i el dilluns se'n van anar.
Nerea: La Setmana Santa va ser avorrida perquè vaig estar a l'hospital ingressada amb vòmits, tos i amb ganes d'anar a casa. El que feia era només pintar i veure la tele i més tele. El dimarts passat vaig sortir de l'hospital.
Samuel: El dia 1 d'abril, la meva gossa va parir nou gossets i un va morir esclafat. En queden vuit. Per sort no s'han mort. N'hi ha quatre de negres i quatre de marrons.
Sibel: Jo he passat els dies fent moltes coses: he fet la pasqua, he anat de pícnic a menjar i a jugar i quan volíem estar més, va ploure molt i vam anar a casa. Després va venir la pasqua i vam menjar la mona. Era de dos conills  i unes coses més.
Àlex: El dia de pasqua em van regalar un un ou i els últims dies de les vacances de Setmana Santa vaig anar al zoo. Vaig veure un elefant que estava jugant.
Marc: La mona de pasqua estava molt bona. Era de los Simpson: tenia a la Marge, Homer, Bart, Lisa i a la Maggi. La mona estava molt bona i era molt divertida. Al meu germà no li va agradar gens. La seva sí que li va agradar pero a mi no. Era d'en Shin Chan ensenyant el cul.
Ousman: Per Setmana Santa vaig fer una mona amb els meus pares i el dibuix el vaig triar jo. Vaig fer àrab i vaig anar a Malgrat a casa dels meus cosins. Quan vaig arribar vaig baixar del cotxe i els vaig saludar.
Marta: Per Setmana Santa em van regalar la mona que era amb dos conillets i  estava molt bona. Em vaig quedar a dormir a casa de la meva àvia. També vaig anar al Vilar i vaig veure gallines. La meva tieta em va portar un tortell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada