dilluns, 3 de maig del 2010

La diada de Sant Jordi (3r B)

Brenda: El divendres 23 d'abril va ser sant Jordi i vam veure una obra de teatre de quart A. Per la tarda va ser el llapis d'or i va guanyar la Judit i la Sandra. La Judit va llegir, un trosset del conte que ha escrit i va guanyar un estoig i uns llapis per a nosaltres. Al dia següent vam anar l'Aro, la Judit, la Marta i jo a fer un mural. Al principi ens va quedar molt malament  però al final molt bé. No vam guanyar però ens ho vam passar molt bé.
Aroa: El divendres 30 d'Abril de 2010 vam anar a veure una obra de teatre de quart A. Per la tarda vam fer el concurs del llapis d'or. Va guanyar la Judit i la finalista va ser la Sandra.
Quan vam arribar a classe ens van  repartir llapis i la Judit va obrir el seu regal i era un estoig.
Evelyn: Vam veure una obra de teatre al gimnàs de l'escola i el drac era molt dolent ja que es volia menjar la princesa. També vam celebrar el llapis d'or i va guanyar la Judit i la Sandra. I el Mamadou també va guanyar un premi.
David: Per sant Jordi vam anar a veure els de 4rt que feien la història de sant Jordi. Hi havia un drac, un rei, una reina, la seva filla, sant Jordi, les modistes, els fusters, la bufona, el cuiner, la verdulaire i la sabatera. Quan es va acabar l'obra de teatre,  per la tarda, vam veure el llapis d'or i van sortir el Mamadou, la Sandra i la Judit que va ser la guanyadora. Després vaig anar a un aniversari.
Ikram: A la parada de Sant Jordi hi havia llibres i roses. Vam veure una obra de teatre. Al Llapis d'or a la nostra classe va guanyar la Sandra i la Judit i de la biblioteca en Mamadou s'ha emportat un llibre a casa. I els mestres una rosa.
Mamadou: Jo vaig estar molt content. Estaven venent llibres i roses a les parades. La gent estava regalant una rosa vermella i també vam anar al teatre de quart. A la tarda van donar els premi del llapis d'or. Va guanyar la Judit, la Sandra i jo.
Julián: El dia de sant Jordi hi havia una parada de llibres davant de l'escola i hi havia molta gent per comprar llibres. N'hi havia alguns que m'agradaven molt però no tenia diners, només tenia 10 cèntims que em van quedar del canvi de l'autobús, i em vaig quedar sense llibres però jo ja tenia llibres. Al dia següent em van comprar un llibre i era super nou.
Judit: El dia de Sant Jordi, 23 d'abril de 2010, al matí estaven venent roses i llibres a la porta del col·legi. Ho havia organitzat l'AMPA. Vam pujar a la classe i al cap de poc temps ens van dir que anéssim al gimnàs a veure una obra de teatre que feien els de quart. A la tarda vam fer el llapis d'or. Com a finalista va quedar la Sandra de Pedro i com a guanyadora jo. La Sandra va guanyar bolígrafs de purpurina i jo un estoig fi de color gris que venia amb puntes fines de tots colors. Quan vaig anar a casa tenia la rosa que havia comprat el meu pare i jo li vaig donar el llibre que li havíem comprat la meva mare i jo.
Sandra: El dia de sant Jordi hi havia moltes parades de roses i llibres. Quan vam entrar a l'escola vam veure una obra de teatre i vam anar al  pati. Per la tarda vam fer el llapis d'or i vaig ser una finalista.
Àlex: El dia de Sant Jordi pel carrer hi havia molts senyors venent roses de Sant Jordi i llibres. I vam veure l'obra de teatre de Sant Jordi dels de quart.  A la tarda van donar els premis del llapis d'or.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada