dijous, 10 de novembre del 2011

Les meves vacances

Javier, 4t A
Vaig anar al casal de karate de Blanes, a la platja i al passeig. El dissabte vaig anar al Water World, i em vaig muntar al Water World carrera i al vàter. Un altre dissabte vaig anar al Paradís del Vilar.
L'últim dia ens vam quedar tot el dia a la platja, després a la nit vam anar a dinar a un bar xinès.
Després d'una setmana vaig anar a la fira de Blanes i vaig pujar al pulpo, xoque, xoque i al cubalibre i a moltes atraccions més.  Són les meves vacances.
David, 4t A
Per vacances vaig anar al Burger King de Barcelona. Va venir el meu cosí i la meva cosina. Per la nit vaig jugar a la PSP, també vaig anar a comprar amb el meu pare un gelat i també vaig comprar patates.
Pel matí vaig anar a la fira i vaig veure els focs artificials. També vaig anar al parc de Malgrat i a l'aniversari de l'amiga de la meva germana que era al Mac Donalds.
He jugat a pilla pilla i també he jugat a casa d'un amic. He llegit un còmic i he fet moltes activitats amb el meu pare. Moltes vegades he menjat pizza i hamburguesa amb patates fregides i estava molt bo.
Agustin, 4t A
A les meves vacances d'estiu vaig anar en bicicleta moltes vegades. Vaig anar a casa dels meus familiars a dormir. A casa del meu tiet jugava a la wii fins a les tantes. A casa estava mirant la tele tot el dia. Vaig anar al parc amb el meu cosí jugant a futbol.
Vaig anar a un càmping amb dues piscines grosses, no hi havia tele però hi havia una placeta molt divertida.
Un dia la meva tia i el meu tiet em van portar a Water World i m'ho vaig passar molt bé.  
Em va agradar jugar a la wii i a la dsi. Em va agradar tot l'estiu però el que més em va agradar va ser estar amb la família jugant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada