dijous, 10 de novembre del 2011

Les vacances

Mireia, 4t B 
Hola em dic Mireia i per vacances vaig anar al Tibidabo. Hi havia atraccions de tota mena, de grans i de petits, i també hi havia la muntanya russa nova. Jo a la muntanya russa nova vaig pujar 3 vegades. Després vaig pujar al vaixell pirata, a les voladeres... També per vacances vaig anar a la platja, a vegades l'aigua estava freda i a vegades calenta, però sempre m'ho passava molt bé.
També vaig anar a Santa Susanna i a Tordera. També molta vegades anava al treball del meu pare. Però al treball de la meva mare no vaig poder anar-hi perquè sinó molestaria als avis de la residencia Natzaret. Però el que era més avorrit eren els deures, però s'havien de fer. Però a les vacances m'ho vaig passar molt bé.

Marina, 4t B 
A les vacances vam anar a les platges a passar el dia. Cada dia anàvem a una diferent: la cala de sant Anna, Tossa de Mar i les altres cales. Durant les vacances vaig anar molt lluny, vam sortir a les 9 en punt i quan vam arribar vam sopar. A l'endemà vam anar a comprar perquè no teníem menjar i llavors no podíem dinar. Mentre la meva tia cuinava nosaltres vam anar a la piscina que estava molt a la vora.
Jose, 4t B
Jo vaig anar a Barcelona a veure al meu cosí i vaig tenir jocs nous de la DS. Vaig anar al parc amb el meu cosí i vaig passar-ho molt bé. Vaig anar a veure a l'amiga de la meva mare i vaig jugar a la Wii. També vaig anar a la platja de Blanes.
Jhon, 4t B
Ha sigut molt divertit perquè he anat a molts llocs: he anat a una masia, he anat a  Banyoles a pescar... ah! i a la platja 3 dies.
Va venir el meu cosí i vam jugar a la play tres, al joc de cars i després vam anar al  parc i vaig conèixer a un noi que es deia Pito Flauta i vam jugar a futbol.
Joel, 4t B
Per vacances la meva mare se'n va anar a Madrid amb les seves companyes del Lidl i van anar a un concurs en un poble de muntanya. Van menjar molt, la meva mare va dir que havien menjat: patates fregides, peix... i per beure: agua, vi... i de postres: pastís de xocolata, flam i iogurt.
He anat a Barcelona a recollir un gos que em regalava un senyor gran per al meu aniversari, que és el 14 de octubre. El gos es diu Perdigón, és d'un mes i és molt, molt, molt petit. Me l'han donat quan estava mamant i ens ha donat la nit, no ens deixava dormir, ell plorava perquè no trobava la seva mare i perquè no trobava la teta. El meu pare li ha donat llet calenta amb una xeringa.
Però que tampoc se m'escapin les moltes vegades que he anat a la platja, a la piscina... M'agrada molt nedar, sempre vaig amb la meva mare mar endins. Quan vaig amb la meva àvia i les seves veïnes no em deixa anar gaire endins del mar, perquè ella diu que no sap nedar i és veritat, per això diu que no hi vagi, perquè si em canso de nedar em puc ofegar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada