dijous, 10 de novembre del 2011

Les vacances

Noemí, 4t B
El meu aniversari va ser el divendres 18 d'agost. Vaig convidar la Sheila, l'Aroa, la Sandra, la Judit, la Gabriela... Hi havia molts regals: roba i sabates.
Paolo, 4t B
Us vull explicar el que feia cada dia de les vacances. Cada dia m'aixecava a les vuit del matí, per anar al casal de kàrate. Allà anàvem a la platja i després fèiem karate fins a la una. Jo agafava l'autobús fins a l'estació i anava a casa de l'avi. Com que el meu cosí d'Itàlia i el meu avi van venir, estàvem tot el dia jugant!!!!
Per la nit anàvem a la fira i a veure els focs. Quan arribàvem a casa eren les 00:00 i tots estaven dormint. Sempre que jugava a la Play 3 era al joc Fifa 11 o al meu joc d'espia. Ara jugo al Fifa 12. Amb Internet  puc baixar jocs, pel·lícules noves, sèries...
Thomas, 4t B
Aquestes vacances han sigut molt divertides. Primer he anat en bicicleta per tota la urbanització. He anat a la platja quatre vegades. Tres vegades amb uns amics i una vegada amb la meva família a la platja de St. Cristina. He anat a veure el meu germà (Liam), jugat a futbol tres vegades però ha sigut molt divertit perquè he vist molts amics meus del futbol        
i he jugat amb ells. Ha sigut molt divertit tot això, però quan anava al col·legi, estava una mica  nerviós i de mica en mica he anat estant més tranquil. Era molt divertit!!!
Younes, 4t B
En les meves vacances un dia vaig anar amb bicicleta fins a la Palomera amb uns amics. Ens ho vam passar molt bé. Van venir els meus tiets i es van quedar el dissabte i el diumenge. Jo anava la piscina amb els meus amics. La piscina estava als Pins i hi  anàvem amb bicicleta. Anàvem a la platja i jugàvem al voleibol.
Saly, 4t B
A les vacances vaig anar amb les meves amigues i amb els meus cosins, la meva  mare, la meva tieta, la meva àvia i la mare d'una amiga i per la nit vam fer una festa molt divertida. Va venir molta gent i vam ballar molt. Hi havia un borratxo i ens en vam anar corrent, cridant i rient. Era molt divertit i bevíem coca cola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada