dilluns, 10 de maig del 2010

La diada de sant Jordi (3r A)

Yessa: El divendres era sant Jordi. Després del pati vam veure una obra de teatre i després ens en vam anar a casa. Quan eren les 3 vam celebrar el llapis d'or i de la classe de 3r A va guanyar la Suemi i també va guanyar el Mohamed i tots ens vam posar molts contents. El dilluns van portar els seus regals que eren llibres i els van llegir.
Valentina: Per sant Jordi vam fer una rosa per regalar-li als pares. Al davant de l'escola estaven venent roses i llibres. A la meva mare, el meu pare li va regalar una rosa vermella molt bonica. Vam anar a veure la història de sant Jordi que la feien els de 4rB. Va ser molt bonica i hi havia la sabatera, les modistes, els caçadors, el rei, la reina, la princesa,... Vam fer el mural i havia quedat molt bonic. Va guanyar la Mireia, la Felina i la Cristina. Ho he passat tan bé per sant Jordi que m'agradaria que tornés.
Aaron: Hi havia una vegada un poble on vivien un rei i una reina. De sobte un drac ferotge va atacar tot el poble, que va fer una reunió. Van parlar de que el drac era molt fort... La filla del rei i la reina anava caminant sense saber res del drac i de sobte va aparèixer un cavaller que es deia sant Jordi.
Va lluitar amb el drac i el va derrotar. De la seva sang va sortir una rosa i la va donar a la princesa.
Ana: Quan va ser sant Jordi la meva mare em va regalar un conte de les Antibarbis i el meu pare una rosa. Vaig veure la llegenda de sant Jordi de 4t B i per la tarda vam fer el llapis d'or.
Ainoa: El dia de Sant Jordi, que va ser el dia 23 d'Abril, els nens de 4B van fer una obra de teatre de Sant Jordi. Era molt bonica i a la tarda vam fer l'entrega de premis del Llapis d'or. La meva mare em va regalar un llibre de la Tina Superbruixa i l'aventura espacial i el meu pare dues roses i el meu avi també em va regalar dues roses.
Emilia: Per sant Jordi, al costat del col·legi, hi havia dues taules plenes de roses i llibres i a la taula petita hi havia llibres de petits. Pel matí vam fer una mica de mates perquè teníem una estona lliure. Després vam baixar a l'escenari d'educació física per veure el teatre de quart que era de Sant Jordi i era molt bonic. Després a la tarda vam fer el llapis d'or i va guanyar el Mohamed i la finalista va ser la Suemy. Vam fer una rosa de Sant Jordi feta amb cartolina i li vam posar una cinta de Catalunya.
Mohamed: El divendres 23 d'abril va ser Sant Jordi. Davant de l'escola hi havia dues parades que venien roses i llibres. A plàstica vam fer una rosa de paper per a les nostres mares i també vam anar a veure una obra de teatre que la van fer els nens i nenes de quart. Per la tarda vam baixar al gimnàs pel concurs de llapis d'or i vaig guanyar jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada