dijous, 27 de maig del 2010

L'obra de Sant Jordi

Saray (4tA): A l'obra de sant Jordi ens vam divertir però em va fer una mica de vergonya perquè hi havia molta gent. Quan vaig sortir a parlar ja estava nerviosa, després vaig sortir una altra vegada i ja se'n va anar tota la vergonya que tenia. Després vaig anar a saludar als nostres pares. Jo em vaig disfressar de fornera, jo i en Gerardo.
Manar (4t A): El divendres 23 d'Abril, va ser un dia molt divertit. Nosaltres, els nens i nenes de 4rt, vam fer una obra de teatre que es deia: Sant Jordi. Vam passar el dia sense treballar. Per tot arreu hi havia parades de roses i de llibres. A la classe vam fer: una rosa, un punt de llibre... L'Àlex es moria de vergonya.
Àlex (4t A): Divendres 23 de Abril va ser un dia molt divertit. La Lorena s'equivocava de paraules i també el Bogdan. Era un dia molt divertit. A més l'Aaron era el rei i jo un llenyataire. La Vanessa era la sabatera; el Gerardo, forner; i molts més. Aquell dia era el més divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada